ernageerligs.reismee.nl

Bangkok

Lieve allemaal!

Nu vanuit Bangkok een update over wat ik hier allemaal uitspook. En dat is veel, eigenlijk te veel om op te noemen dus daarom een samenvatting en meer foto's voor het gevoel.. ;)

Een van de hoogtepunten was het snorkelen op de Perhentian, naast alle nemo-achtige vissen en het mooie koraal waren er ook haaien (van meer dan een meter en 10 stuks!!) en schildpadden aanwezig, zooo mooi! Was echt geweldig om deze beesten in het echt te zien! Verder was de Perhentian wonderbaarlijk mooi! Niet vast te leggen op een foto :)

Daarna richting de theeplantages gegaan samen met Vas (grieks meisje) waar het kouder was, maar ontzettend mooi. Door de jungle geploeterd en daarna lekker uitgerust met een heus kopje verse thee. Samen naar Penang gegaan, waar we cultuur cultuur en nog eens cultuur hebben opgedaan, zodat het hierna weer tijd was voor een eiland met Bob Marley, scooters, boottochten en live muziek! Heerlijk ontspannen. Hierna zijn we allebei weer een andere kant opgegaan en ben ik na nog een eiland (inlcusief scootertocht enkampvuur op het strand met de locals) naar Melakka gegaan. En ook Melakka was cultuur en cultuur, aangezien de Nederlanders, Portugezen en de Engelsen daar zijn geweest. Heb er zelfs een windmolen gevonden!

Nu al een aantal dagen in Thailand, waar het eten nog lekkerder is , ik Janne en Richard zelfs heb ontmoet en waar een fietstocht midden door Bangkok niet mag ontbreken. Het is hier heerlijk, maar ga toch eerst naar een ander land (weet nog niet helemaal zeker welke) omdat ik dit mooie Thailand samen met Door ga verkennen in december! Deze maand zou eigenlijk in het teken staan van vrijwilligerswerk, maar aangezien er wat miscommunicatie is geweest en zij totaal iets anders verwachtte dan ik, wordt ook dit een maand van reizen en ik vind het heerlijk. ik geniet van elk moment alles om me heen!

Vond het heel erg leuk alle reacties op mn vorige bericht te lezen en om te horen dat alles goed gaat! Is iedereen al druk bezig met sinterklaas? Hier snappen ze er niets van als ik het probeer uit te leggen.. Groetjes aan de goede man en zal nu snel veel fotos erop zetten!

Liefs Erna

Ps Fleurtje gefeliciteerd!

Ps2 Mijn Thaise nummer: 0066873223269

Reacties

Reacties

Ber

Bertje! Wat goed om van je te horen, en wat fijn dat alles goed gaat! Jammer van de miscommunicatie, maar ik zou er ook niet om treuren.. als ik hoor wat er daar allemaal te doen is en wat je allemaal ziet! En wat cool dat je Janne & Richard hebt gezien! Ik ben net terug van een weekje Tenerife (was echt uber chill) en begin vandaag bij mijn nieuwe werk als secretaresse... (wel met bruin hoofd :) Het is hier rete koud in NL, grijs maar inderdaad komt sinterklaar om de hoek kijken.. Heel leuk en genieten van de pepernoten! Morgen huiseten met iedereen, heel gezellig, maar missen jou en Dex wel erg hoor :( Enjoy Bertje en heel tof om de foto's ook te zien! Liefs en kus Ber

mama

Lieve Erna,
Heerlijk om weer een verhaal van je lezen en te horen dat alles goed met je gaat. Via de mail had ik al veel gelezen over de afgelopen weken. Jammer dat je vrijwilligerswerk niet doorgaat. Wat leuk dat je Janne al gesproken hebt. Is zij er nog op jouw verjaardag?
Zou leuk zijn.
Lieve meid, heel veel plezier verder. Geniet ervan!

Liefs mama.

Anke

Lieve ernie!!
Wat een verhalen en wat ben ik jaloers zo vanuit mijn computer in de bieb haha!! Leuk is thailand he? Echt zo cool dat je zoveel verschillende landen en culteren ziet!! (en vaak ook super leuke mensen ontmoet)Geniet er maar lekker van, want voor je het weet is het weer voorbij!!
Dikke kus

Trudy

Woooowww Ern!! Super leuk je verhalen!! Erik is net weer terug en ik herken die namen van plekken waar je bent geweest van zn verhalen. Hebben eergister ook zn foto's gezien, wat super mooi daar zeg!! Ik wil ook!!! Geniet ervan lieve Ern!! Dikke kus

Rianne

Lieverd! Al weer een fantastisch verhaal! Hier in NL nogsteeds alles het zelfde, slecht weer en studie ;)

Geniet ervan!! kuss

Brittney!

ErniePernie!!!!!
Ik mis jou! Die bulderlach over onze gang die reikt door het HEEEEEEEELE huis! haha...gelukkig weet ik goed hoe die gaat!
Wat moet dat heerlijk zijn..!!! En wat een heerlijke zonnige foto's! Echt top dat het is gelukt Janne even te zien!
Dat vrijwillegerswerk..ach ja..was een extra reden om er te zijn, maar ja..nu je er toch bent!!!!! kun je net zo goed gebruik maken van je te lange vakantie!

Je clubgenootjes komen ons af en toe gedag zeggen, dus ook dat onderhouden we hier goed! (haha..Rox komt gewoon de Jansdam verkleedkist bewonderen..ik kan je zeggen, de klusdag moet maar gauw komen, gezien je daar ECHT niet meer kan staan!)
Verder sta ik momenteel 1e met de hockey en ben echt superblij met het 2e ;-) haha.. moest ik je ook even melden!
Xxxxxxxxxxx en laat binnenkort maar weer iets moois van je horen..ook al zal ik zeker niet te vaak achter een computer gaan zitten als ik jou was!
Ik kan je beter alvast feliciteren met je verjaardag! Weet niet of je voor die tijd nog je mail checkt! Geniet ervan..! En ik vind jou lief!
X

mama

Lieve Erna,
Leuk hoor om jouw foto's te zien en de reacties van jouw vriendinnen te lezen. Tot mails!!
Dikke kus van mama.

Roxx

AAAAAAAAAAAAH erbie, wat cool allemaal!!! ik ga je proberen te smsen..:) hoop dat je snel foto's erop zet, want je avontuur klinkt wel heel leuk!!!!hier is verder alles prima, hard aan de studie en we hebben gister met bijna de hele jaarclub pre carnaval gevierd in het pakhuis.... ons thema voor jaarclub diner is trouwens barbie....jammer dat je er niet bent ik denk dat je wel een goede was geweest;) we houden elkaar op de hoogte....veel plezier en mis je!!
liefs

Dagmar

Lieve Ern!!!! wat super leuk om weer een verhaal van je te lezen!! t klinkt allemaal echt fantastisch en als ik de foto's zie word ik echt een beetje jaloers!! ik wil ook echt weer terug naar thailand! lieverd héél veel plezier nog en een hele dikke knuffel!
kusje

Door

Ern, die foto's zien er heerlijk uit! Kan me enigzins voorstellen dat je het daar wel naar je zin hebt! Ben ontzettend jaloers! Vind het wel jammer van het vrijwilligerswerk, maargoed anderzijds is het ook geen drama om verder te reizen, geloof ik ;)
Aapie, hier is alles hetzelfde als toen je wegging alleen een graad of 2, 3, 15 kouder! Dikke kus

Floor

Yooo Ernie!!! Wat leuk je verhaal weer! Vind het echt stoer dat je alles zo helemaal in je eentje doet....En echt tof om dan allemaal verschillende mensen te leren kennen lijkt me!! Volgende week jaarclubdiner, ik ga je missen! Wel chill voor jou dat jij lekker niet hoeft te stressen over een date hahaha Geniet nog maar heel erg daar! XOXO

Ineke

Hallo Erna,

Met belangstelling volg ik je reis. Via deze site en via je moeder. Ik vind het wel heel stoer van je hoor dat je zo'n reis in je eentje onderneemt. Super! Het moet toch wel heel bijzonder zijn wat je allemaal ziet en meemaakt. Ik wens je verder nog heel veel plezier.

groetjes Ineke (van de chips weet je wel haha)

papa en mama,

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang........................
Lieve Erna, hartelijk gefeliciteerd met je 23ste verjaardag. We wensen je een hele mooie dag. Dit zal een verjaardag worden om nooit te vergeten. We hopen dat je het samen met anderen viert. Wij vieren het hier met gebak en een drankje. We kijken uit naar je telefoontje. Heel veel plezier.
Een dikke kus en liefs van papa en mama.

Grietje

Dag Erna,allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Lees met veel plezier jouw verhalen, waaruit blijkt dat je met volle teugen geniet. Regelmatig hoor ik over jou van je moeder, dus ik blijf op de hoogte.
Geniet verder van je reis.
Groetjes, Grietje

berrie

Bertje! je bent jarig, whoei! gefeliciteerd! Misschien meldt iemand zich vandaag wel aan bij het IAS, dan komt jouw datum eindelijk in een dossier!
veel plezier schaatje, dikke kus!

Ineke

Erna van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Je verjaardag vieren in de tropen, dat is nog eens wat anders dan in het winderige en regenachtige Holland. Vroeger kwam ik met Willianne en Lizette nog wel eens op je verjaardag. Weet je dat nog wel? Was altijd gezellig. Zwarte Piet was er ook een keertje bij. Leuk!
Veel plezier gewenst! groetjes.

erna

hallo Erna,

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! Met heel veel plezier lees ik je reisverslag en hoor(lees) ik het van je moeder. Geweldig dat je dat allemaal doet. Ik wens je een hele fijne verjaardag, al zal die anders zijn dan andere jaren.
groetjes uit Steenwijk.

maart aka the donsterrr

lievie wat leuk om te lezen allemaal! klinkt echt fantastisch :D keep us updated!!
eeen natuurlijk gefeliciteeeerd! ik probeer het gewoon op elke mogelijke manier dan lees je het zoiezo!

feestze!
Kussen

Suus

Dag Lieve Ern!! Een dagje te laat maar alsnog GEFELICITEERD! Heb je het een beetje kunnen vieren daar? Kurken kunnen knallen met al die nieuwe mensen die je hebt leren kennen? Je weet dat ik je een held vind en super stoer. Alles in je eentje en dan nog zo naar je zin hebben en het maar allemaal doen. Fijn om te horen dat alles goed gaat. Hier gaat alles zijn gangetje hoor, up date mail ik je wel met details;) haha.

Liefs en een dikke kus!
Suus

Grietje

Dag Erna, vanuit een koud Nederland een gelukkig en gezond 2010. Verder nog heel veel plezier op je verdere reis. Volgens mij moet je hoofd wel op hol slaan van alle indrukken die je beleeft. Geniet er van.
Groetjes, Grietje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!