ernageerligs.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Erna

Reacties

Reacties

mama

Lieve Erna,
Ik wens je een fantastische reis. geniet ervan.

Liefs mama.

Cardie

Lieve Ernie! Heel erg veel plezier en hou ons op de hoogte, enneh WE WILLEN DIE FOTO ZIEN VERSCHIJNEN!!! haha... Kus

Fleurtje

Hee stinkie,

Veel plezier lieverd! we komen je straks nog uitzwaaien hoor!! ga je missen:)

kusjes

Roos

Jaaaaa je hebt een site! Wat een mooie zeg, nog nooit zoiets gezien whahaha.
Tot straks skattie.
kus

mama

Lieve Erna,
Leuk om nu al zulke enthousiaste verhalen via de mail te horen. Heel veel plezier verder.
Liefs mama.

Brittney!

Ernie!!!!
Hoe maakt u het?? Wat een heerlijke Palmachtigen daar op de achtergrond.. Met de Nederlandse versie gaat het ook nog altijd goed...al hoor ik af en toe wat gejank, omdat hij te weinig aandacht krijgt.. Sorry, zal me meer over m ontfermen!
Het klinkt allemaal fantastisch..en 'lang leve het maakt niet uit wat ik ga doen!'
Je kleinste vriendin zal wel zijn geschrokken naast zo'n schone lange blanke! haha.. wat een contrast!
Ernie.. Geniet lekker verder! Kijk uit naar je volgende verhaaltje en foto's... Ik vind je lief, grappig en fantastisch! En ik zou bijna zeggen tot snel, maar die bewaar ik voor over een paar maandjes!
Xxxxxxxxx en pas goed op jezelf!

Minze en Dina

Dag Erna,

We vinden het geweldig, dat je ons via deze weg op de hoogte houdt.
Maar we willen je ook via deze weg even feliciteren met je verjaardag.

Groetjes,
Minze en Dina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!